«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

سعید عزت‌الهی مهمان «دورهمی» مهران مدیری | امشب (۱۸ تیر)

  • کد خبر: ۳۳۵۲۰
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
  • ۲
سعید عزت‌الهی مهمان «دورهمی» مهران مدیری | امشب (۱۸ تیر)
ازیکن تیم ملی فوتبال امشب (چهارشنبه، ۱۸ تیر) در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری خواه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه دورهمی با حضور این بازیکن فوتبال ساعت ۲۳ امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه) پخش می‌شود و بازپخش آن فردا ساعت ۱۱ و ۱۷ خواهد بود.

 

سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی پوش تیم ملوان بندرانزلی، که اصالتی شمالی دارد، فوتبال خود را از تیم‌های شمالی آغاز کرد و تقریباً در تمام رده‌های سنی برای تیم ملی ایران به میدان رفت. او کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بود و به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شود.

 

عزت‌اللهی در حالی که تنها ۲۲ سال داشت به تیم آتلتیکو مادرید سی رفت و در اسپانیا زیر نظر دیه‌گو سیمئونه و با تیم بزرگسالان آتلتیکو تمرین کرد. ماجراجویی او در اروپا ادامه داشت و او به تیم رستوف رفت و با این تیم عنوان نایب قهرمانی روسیه را به دست آورد.

 

عزت‌اللهی در سال ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد تا وظیفه سنگین جایگزینی جواد نکونام در پست هافبک دفاعی تیم ملی را عهده دار شود. وظیفه‌ای که به خوبی از پس آن برآمد و در راه رسیدن ایران به جام جهانی بسیار کمک کرد.

 

او یک گل ملی نیز در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به ترکمنستان زد. عزت اللهی در یک سال اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب هیچ تیمی نداشته و اکنون تمرینات آماده سازی خود را در تیم ملوان بندرانزلی پشت سر می‌گذارد.

 

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غمناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
سلام لطفا آقای مدیری امیر جعفری ، امیر جعفر پور ، رویا افشاری نسب ، فرناز رهنما ، ناز فر نیکجو ، شهناز شهبازی ، الناز شاکردوست ، ایل ناز دهقانیان ، مهناز حسن زاده ، بهناز تاجیک ، پریناز ایزدیار ، ناناز محمدی ، بهناز رستمی ، مهناز عبدالکریمی ، طناز طباطبایی ، ساناز اسکندری ، ساناز اروندی، لیلا پایانی ، سانیا سالاری ، خاطره حاتمی ، ابراهیم حاتمی کیا ، علی شاه حاتمی ، آزیتا موگویی ، پدرام شریفی ، مینو شریفی ، اکبر عبدی ، مجید مجیدی ، رقیه توکلی ، خشایار راد ، شهرزاد کمال زاده ، شهرزاد عبدالمجید و لعیا زنگنه را به برنامه دورهمی دعوت کنید .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
سلام روز همگی خوش
آقای مدیری ما خیلی خوشحالیم که شما را داریم شما با مهارت و تخصص و توانایی ذاتی و عالی ما را می خندانی و شاد و امیدوار می کنی کاری که یک جراح گیوه چی هم نمی تواند آن را انجام دهد ، گاهی وقتها جذاب و طناز و باهوش و نکته سنج بودن و دوست داشتنی و عزیزبودن خیلی خیلی سخت تر و عالی تر و باارزش تر است از این است که یک جراح با بورد تخصصی باشی با چهره تیره و عبوس و عصبی و شکم قلمبه که به شغلهای دیگر توهین کند و رنگرزی را حقیر بداند ( که اگر رنگرز نبود همه چیز مثل چهره بی حال و بی بخار و ترسناکش خالی از لطف و جذابیت بود) و همش از شغل خودش تعریف و تمجید کند و شکم را باد کند و قمپز درکند و دنیا را اول تا آخر بد و بی ارزش و بی اهمیت و غیر جدی بداند و آسمانی نباشد و هیکل ورزش نکرده و قناس اش به کف گیر زمین بخورد و با قیافه و رفتار و گفتارش همه مردم را افسرده و ناراحت و ناامید کند و زجر دهد و پزشکی را نوعدوستی و انسان دوستی نداند و فقط آن را یک علم خشک و خالی بداند صرفا برای حل یک مشکل برای گرفتن امتیاز و مایه و قمپزدرکردن بیشتر نه برای نوع دوستی و جراحی هایش هم همش عوارض بد و ناجور دهد و تازه دوقورت و نیمش هم باقی باشد و بیمارها را آدمهای پرتوقعی بداند چون بلد نیست کارش را با مهارت و توانایی و حوصله انجام دهد و استرس و فشار عصبی را چیزی خوبی بداند تا مردم بیشتر بیمار و مریض شوند و مطبها و بیمارستان ها خالی از پول و بیمارها نشوند. خیلی خیلی جای تاسف دارد و حالمان بد شد از این طرز نگرش و طرز گفتار.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->